Pagina's

dinsdag 20 september 2016

Three things tag

Heeii allemaal,
Vandaag heb ik een tag voor jullie! De three tings tag. Ik vond het wel leuk om in te vullen! Lees je mee?




Drie dingen in mijn tas:
  • Telefoon
  • Portemonnee
  • Sleutels

Drie dingen op mijn bureau:
  • Pennen
  • Make-up 
  • Kaarsjes

Drie favoriete meubels thuis:
  • Jaa, toch wel mijn bed <3
  • De linker bank, haha
  • De keukentafel, daar wordt altijd al het lekkers gegeten!

Drie favoriete fruitsoorten:
  • Aardbeien
  • Kiwi
  • Banaan

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk:
  • 'Ik ben morgen jarig!'
  • 'Ken ik mijn toets van morgen?'
  • 'Ik heb trek is er nog iets te eten?'

Drie favoriete sporten:
  • Dansen, ja daar zit ik nu op met een groot plezier!
  • Turnen, daar heb ik heel erg lang opgezeten en vind het nu nog steeds leuk!
  • Pfoehh, eehhh, dan denk ik toch voetbal, het is wel leuk om soms een balletje te trappen.

Drie dingen waar ik gelukkig van word:
  • De mensen die dicht bij mij staan, vrienden, familie
  • Vakantie!!
  • Zomer: warmte, wakker worden door fluitende vogels, 's avonds langer buiten zitten

Drie dingen die ik dit jaar wil doen:
  • Mijn derde schooljaar afsluiten (van het schoolJAAR dan)
  • Veel gezellige dingen doen met mijn vriendinnen
  • Een camera kopen, als je verder leest zie je er meer over!!

Hopelijk vonden jullie deze tag leuk, ik vond het in ieder geval heel erg leuk om hem in te vullen. En over mijn laatste antwoord.... Ik ben vandaag jarig! Na mijn verjaardag ga ik een camera kopen van al mijn verjaardags geld! Hoe snel en wanneer weet ik nog niet, maar er komt dan wel een artikel over!

Liefs Carrie

1 opmerking: