Pagina's

vrijdag 28 oktober 2016

Food Questions Tag

Heeii allemaal,
Weer een nieuwe tag vandaag, ik vind het heel erg leuk om tags in te vullen.
Vandaag voor jullie de 25 food questions tag, persoonlijk ben ik een nogal moeilijker eter....
Lees je mee?
Afbeeldingsresultaat voor food questions tag


Wat is je favoriete ontbijt?
In de zomer een bakje met aardbeien en een beetje poedersuiker, en in de winter een broodje met hagelslag of met ei.

Hoe drink je je koffie?
Ik drink geen koffie, dus ja...

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Zalm!! Ik houd van zalm, ik vind het zoo lekker, alleen jammer dat het zo duur is...




























Soep of salade?
Soep, want ik lust geen salade.

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
IJS, daar heb ik altijd zin in, zelfs in de winter. Vooral romige vanille ijs.

Boodschappen doe ik bij:
Ik doe nooit boodschappen, dat doet mijn moeder altijd bij de Albert Heijn...

Wat zit er op jouw pizza?
Ham & Kaas (natuurlijk altijd tomatensaus), of salami & kaas (met tomatensaus haha).

Ik kan niet leven zonder:
IJS en chocolade....love it














Wat lust je echt niet?
Zuurkool, andijvie, boontjes en lasagne (ja i know, heel gek)

Thuis koken of uit eten gaan?
Uit eten gaan, is toch weer lekker anders dan normaal.

Wat is je favoriete tussendoortje?
Een koude wrap met zalm en kruidenkaas, dat is zoo lekker! Heel vaak als ik dan om 15u uit school kom dan heb ik wel trek maar niet zo heel erg, maar dan rond 16u krijg ik trek net voor het eten en dan vind ik het super lekker om zo'n wrap te eten.

Wat haal je als je bij een snackbar bent?
Vaak patat met een frikandel of met een kipcorn.

Hopelijk vonden jullie deze tag leuk, ik vond het in ieder geval leuk om in te vullen!
Liefs Carrie

3 opmerkingen: